Thursday, March 6, 2008

日子过得很快,来到杭州已经差不多要一个礼拜了.

还记得在飞机场,朋友们来送机的那一幕,仍然还深刻地在我脑海里.

谢谢你们来送机,也谢谢你们的礼物.谢谢.每一份心意都能深深的体会到.

杭州的天气很冷,冷到我好怀念新加坡的天气.这里的食物我也花上好几天才慢慢适应的.

来到这里的前几天,我跟朋友们就去了延安路的工联和明珠,东西都非常的便宜.而且可以尽情的杀价.

我买了一个书包,原价$140,我杀价杀到$70.觉得好划算哦.

I miss home! I miz my family and friends.

4 comments:

Fantasy said...

we miss you too!


hope everything's well over at that side. hope you're enjoying the milo and all the random stuff which you brought over


XD

and pls remember to blog more often!!!!!

-yurong-

Unknown said...

we miss u lots lots!!

Bargain Bargain Bargain!

I miss gong lian and Ming Zhu!!!

bihui~

qIaNhUi said...

I MISS U TOO !!!

Hope U Have Nice Time There ~
MUACKsss!

simply_capriance said...

gong gong veri lazy ar...blog soon..and blessed us with gd jobs real soon:)